• Database vol kerkelijke documenten
  • Geloofsverdieping
  • Volledig in het Nederlands
  • Beheerd door vrijwilligers

Zoeken in kerkelijke documenten en berichten

x
10. Internationale verenigingen

Omdat bovendien de invloed van de publiciteitsmiddelen reikt tot over de nationale grenzen en de individuele personen als het ware burgers maakt van heel de mensengemeenschap, moeten op dit gebied de nationale ondernemingen op internationaal niveau samenwerken. De bureaus, waarover in nummer 21, moeten actief samenwerken met hun respectieve internationale katholieke verenigingen. Deze laatste worden alleen door de heilige Stoel wettelijk goedgekeurd en zijn van hem afhankelijk.

Document

Naam: INTER MIRIFICA
Over de publiciteitsmedia
Soort: 2e Vaticaans Concilie - Decreet
Datum: 4 december 1963
Copyrights: © 1964, Ecclesia Docens nr. 0711, uitg Gooi & Sticht
Bewerkt: 7 november 2019

Opties

Internetadres
Print deze pagina
Dit document bestellen
Startpagina van dit document
Inhoudsopgave van dit document
Referenties naar dit document
Referenties vanuit dit document
RK Documenten wordt mogelijk gemaakt door donaties van gebruikers.
© 1999 - 2024, Stg. InterKerk, Schiedam, test